Netherland
Dicht bij nieuw winkel centrum met grote supermarkt en BurgerKing. Bushalte om de hoek. Grote pizza restaurant 5-10min lopen. Avonds lekker rustig. Goed warm water. Ruim balkon met voldoende meubilair. Voldoende kussen en dekbedden. Appartement is lekker koel en heeft ook goede verwarming. 1Slaapkamer2pers,1Slaapkamer1per. Wel wifi en internet. Zeer net afgewerkt en voorzien van goed meubilair.